2011. április 11., hétfő

Új családtag.

Itt vagyok, ragyogok!:-)))

Jól eltűntem..Oka: -nem volt kedvem gép elé ülni, tele voltam feszültséggel. Lehet a szél miatt, lehet a sok történés miatt..Bizony, történtek a dolgok a családban. Csenge 4 hónapos lett, nem tudom leírni milyen aranyos. Olyan dolgokat csinál már, lehet dögönyözni, beszélgetni vele és úúúúúúúgy lehet vele már játszani. :-)
És lett egy új családtagunk is. Opel Zafira a becsületes neve, mi csak Zafinak hívjuk:-) Ez azt jelenti Szuzitól meg kellett válnunk. Nehéz döntés volt, de nem fértünk be hatan a szuziba. Nagyon remélem hogy kicsit sem bánjuk meg. Meglepően, jól vezettem, kisebb hibákkal, de olyan kényelmes vezetni, csak a szuzi után nagyobb méretet kell megszoknom.:-) Ja, és az elektronikával bajlódok, beriasztom nem indul,:-) beriasztom, nem nyílik ki...stb. :-)))Kulccsal bajlódom, már vízhólyag van az ujjamon miatta. Nagyon tetszik a gyerekeknek is.
Kicsit aggódtam miatta,milyen lesz az autó, nem kell e majd sokat szerelni, stb.. de ma mikor Csenge rám nézett, észbe kaptam, hogy az autó egy tárgy, nem olyan fontos mint az ÉLET! Ha sokat lesz szerelőnél, bummm. Majd kiderül tudjuk e finanszírozni, ha nem eladjuk, de akkor is élünk!:-))
Szóval, nem olyan rossz a helyzet.

3 megjegyzés:

  1. Kedves Anikó!Gratulálok az autóhoz!:-)

    VálaszTörlés
  2. De jó! Most kicsit irigy vagyok, de ez a jó irigység, tudod...
    És így egészen biztos, hogy meg tudtok látogatni bennünket.;-)

    VálaszTörlés