2011. április 2., szombat

Szép nap:-)

Olyan madárcsicsergés volt reggel, hogy kidobott az ágy. Na jó, segített Csenge is rajta!:-))))

Most túl a kávén, olyan szép napnak nézünk elébe.
Tegnap nagy öröm ért. Mesit kiválasztották az osztályban, az iskolai szavalóversenyre, ami tegnap volt. Elmentünk Csengével rá. Olyan büszke voltam Mesire, hihetetlen magabiztosság van benne, és kedvesség. Mikor mentünk, magyar tanárával, Levente bácsival, "beugrót" játszottak, Mesi és egy kislány. Csak úgy sziporkázott..hogy kitől örökölte ezt? Rejtély??? Mert én elég, sőt nagyon, visszahúzódó voltam, Zsolti szintén. Én ezt Mesiben már első évben láttam, ilyen lesz. Örültem neki, de féltem is miatta. Én vagyok a balansz neki...
De a lényeg, kiválasztották őt a városi versenyre. Úgy örültem neki...Mint mindig nem könnyen sikerült neki. Mert ő volt az egyetlen akinek újra el kellett mondania. De sikerült!:-)))
Kudlik Júlia volt az egyik zsűri, és még három színész.
Szóval most nagyon büszkék vagyunk Rá!:-)))

Ma egész nap kertészkedni fogunk. Nagyon sok szép virágot vettünk, majd fotózom őket.
És grillezni is fogunk, én sütök majd valami gyors finom sütit...tehát minden adott a szép naphoz!:-))))

2 megjegyzés:

  1. Mesinek gratulálok a sikeréhez, Nektek pedig az okos, ügyes nagylányotokhoz!:-)
    Hogy sikerült a grillezés?Mit főztetek?Mit sütöttél?

    VálaszTörlés
  2. Szia Neli!
    Nagyon jól sikerült a grillezés!
    Írok róla bővebben a blogon.:-)
    Puszi

    VálaszTörlés