2011. április 19., kedd

Szivárvány:-)


Sokat gondolkoztam mit is írhatnék? Olyan sokat gondolok a tavalyi évre, mikor vártuk még csak a királylány(aki, momentán megint az ölembe alszik) kényeztetem? Á, nem...:-) Tudom, hogy milyen hamar felnőnek, és nem engedik szeretgetni magukat. Lassan úgyis felfedező útra kel.;-) Ritkábban fog az ölembe visszarepülni.
Azon is sokat gondolkoztam, milyen szerencsés vagyok...
De nincs kedvem lelkizni, kiveszi az erőmet. Most a kicsi dolgokból veszek erőt, hogy nő a kisbarack a fán, hogy Csengét magasba repítve látom a gyönyörű kék eget. Mikor együtt vagyunk, mikor együtt örülünk....

2 megjegyzés:

  1. Valamelyik nap nálunk is volt szivárvány!:-)
    Ezt Neked találtam Anikó!
    http://orseginaplo.wordpress.com/page/3/

    VálaszTörlés
  2. köszönöm Nelli! Megnézem mindenképp.
    Hogy van mindenkire ennyi erőd? Csodállak érte hogy ennyire figyelmes vagy, nagyon jólesik, köszi:-)

    VálaszTörlés