2011. április 29., péntek

Mindig történik valami:-)

Talán egy rövid beírásra lesz időm.:-)

Igen, kicsit kevés az időm mostanában, persze nem bánom, csak arra ami igazán kikapcsol nehéz mostanában időt szakítanom. Pedig már két gondolat érlelődik a fejemben.
Az egyikről később írok, a másikról kicsit most.

Tegnap előtt kicsit kaotikus volt az esténk. Fiúk mostanában állandóan a patakon vannak. Én örülök neki, mert nagyon jó hely, de pár ott lakót zavarja a gyerekzsivaj(na ja, beraknám őket egy panelház játszótere mellé lakni.) Mert itt konkrétan több kutya van, mint gyerek. Talán ha mindenki lent van akkor 5 gyerekkel számolhatunk. Nem is értem meg, hogy gondolják azt az emberek, hogy mert gyerek valaki megalázhatják ha nincsenek ott a szülei. Még akkor is ha tudom nem 100-as az illető. Én tudom hogy az én gyerekeim sem mindig úgy viselkednek mint a tankönyvben, szorul is a gyomrom mikor elindulnak, iskolába, játszani. Állandó figyelmeztetés, jól viselkedjél, köszönj...stb. Mindegy ezt a problémát megoldottuk(egy darabig), lényeg amiért leírtam, hogy este mikor elnyújtóztam a kádba, és sóhajtottam egyet, hogy -hú, de fárasztó volt a mai nap, Mesi megszólalt bölcsen: Anya, ez már csak így lesz, hatan vagyunk, mindig történni fog valami.:-) Sokszor megdöbbenek hirtelen, milyen bölcs az én kicsi (13:-) éves) lányom.,-) Mert teljesen igaza van, itt mindig történik valami.:-))))
És ez így van jól!! Csak győzzük megoldani:-)))

2 megjegyzés:

  1. Anikó!Merre jársz!Hiányzanak az írásaid!

    VálaszTörlés
  2. Szia Nelli!
    Nincs semmi baj, csak nagyon elkapott a gépszíj, és hol van net, hol nincs!

    VálaszTörlés