2011. június 9., csütörtök

Fél év:-)

És igen! Itt a nagy nap, az első.:-) Fél évesek lettünk. Ünnepeljük szépen csendben, még mindig csak kettecskén. Bár itt voltak ma a nővéremék Kata babával. Aranyosak együtt a gyerekek, álmomban nem gondoltam volna, hogy egyszerre lesz majdnem, két kicsilányunk.:-)

Köszönöm Csenge, hogy vagy nekem. Annyira jó az anyukádnak lenni!:-)
Várom a nagyokat is. Ma ugyan elromlott az idő, de azért szerintem jól érzik magukat a srácok.

Kocsi is kész, gurul mint az álom. Csak a pénztárcánk laposodott le.:-) Jó, minden nem lehet...;-)
Várjuk a hétvégét, Dávid 14.én lesz, 11 éves(atyavilág, most született:-O) Hamburgert sütünk, és torta is lesz, meg remélem addig ajándék is.,-)

4 megjegyzés:

  1. Szia Anikó!Boldogságos fél éves szülinapot Csenge babának!:-)Olvasgattam Mesi blogját, nagyon aranyosan ír!:-)A rossz idő ellenére is biztosan jól érzik magukat a kiránduláson.
    Dávidnak boldog szülinapot kívánok!Milyen torta lesz?Ajándékot mit fog kapni?
    Puszi: Nelli

    VálaszTörlés
  2. Szeretettel ölelünk Benneteket! Bár ezt minden nap így gondoljuk...:-)
    Megy az idő, hiszen még csak most izgultam halálra magam, hogy még mindig nem jelentkezik Zsolti. És milyen csini ebben a ruhában!!! Igazi féléves!:-))))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Nelli, átadom Dávidnak a köszöntést!
    Mesit ha megjelölöd követőként, biztos örülni fog neki. Majd mesélek neki Rólad!:-)
    Ajándékotról és a tortáról írok a blogba majd.
    Puszi:-)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, Drága Barátnőm. Nagyon hamar eltelt ez a fél év.:-O

    VálaszTörlés