2011. június 24., péntek

Mert élni jó!!!:-))))

Második este van az, hogy érzek napirendet az életünkben. Nekem ez jó jel, mert szeretem a kiszámíthatóságot.
Most is már alszik Csenge. Bizonyám!:-) Bár még felkelhet hamar...Nagyot ebédelt, zsenge répát főztem neki krumplival, egy pár csepp oliva olajat öntöttem hozzá, majd az almás palacsintát követelte, majd cicit..:-)))) Utána 2 teljes órát aludt, na ilyen is talán egyszer fordult elő mióta megszületett. És este sem volt sírás..(eddig)
Várom már a jövőhetet. Megyünk Őrségbe. Kicsit tartok az utazástól, de nagyon várja az egész család. Milyen lesz Zafival az út, és Csenge, hogy fogja bírni? De már jó hogy ismerősként megyünk oda. Jól összehúztuk magunkat a hónapban, kocsi miatt muszáj volt, de Zsolti jövőhéten szabin lesz és nagyon megérdemli a pihenést, és nagyon jó lesz jurtában megint.

Na tessék, valami szépségkirálynős dolog van a tévében, és azt mondta Dávid, nagyon komolyan,:Anya lenne az első, mondom neki, na persze!:-) Erre ő: de, tényleg. Ezért érdemes élni!:-)))Még jó hogy Ő szépnek lát.Mert én is mindig a legszebbnek láttam anyukámat. Érzem a keze illatát. Meg a bőrét...nem felejti el az ember, és megdöbbenek sokszor, hogy már én adom át ezt a kézmeleget, az illatot.Még csak most áhítoztam a család után, és már megy az idő nagyon. Mikor Mesi mondta nemrég hogy már csak pár év és kiröpül innen, nemakarom, még akkor is ha tudom nem mindig ez lesz az otthonuk, és ez az élet rendje..:-)Tegnap meg Bence mondta, hogy anya, 20 évesen már felnőtt leszek??? Mondom, igen. Erre Ő, akkor Csenge mikor ennyi idős lesz mint most én, akkor már én felnőtt leszek, és igen, így van! Rohan az idő...:-(
Meg akkor is érdemes élni, mikor Csenge átlóg a fél testével az ágyamra hogy minél közelebb legyen hozzám.
Szóval a csip-csup dolgok sokszor eltörpülnek....Mert élni jó!:-))))

3 megjegyzés:

  1. Napok óta ezt mondogatom magamban, csak per pillanat nehezen hiszem.
    De örülök Nektek, annak, hogy így éltek, hogy vagytok, hogy ilyenek vagytok.
    Szép napokat Nektek az Őrségben, Drága Barátnőm!

    VálaszTörlés
  2. Szia Anikó!
    Jó pihenést, remélem Csenge is élvezni fogja a nomád életet.
    Kérünk majd képeket :)))

    Puszi
    Hugi

    VálaszTörlés
  3. Ne félj nem fogok hamar ,,kirepülni a fészekből.˝:-)
    Addig is boldogítalak benneteket.:-D

    VálaszTörlés