2011. június 18., szombat

szünidő!

Tegnap tanévzáró volt, itt a szünet végre!:-) Reggel nem kell korán rohanni, elég komótosan készülődni. Hurrá....

Nagyon rosszul esett tegnapi évzárón, Mesi bizonyítványosztása. Sem egy köszönöm, vagy egy jutalom könyv, semmi. Láttam úgy tartotta vissza a könnyeit mikor jött Dávid búcsúztatására.:-( Legszívesebben odamentem volna a ofőjéhez és jól beolvastam volna neki. Pedig nem szokásom.:-( Nagyon sajnáltam Mesit. Egész évben részt vett az osztály életében, plakátot csinált, ünnepségeken vett részt, versmondó versenyen szereplés, rajzpályázat...sorolhatnám, gálán szereplés, és annyit sem érdemelt, hogy köszönöm????:-(
De jön majd a szeptember, beolvasok én ennek a nőnek, az tuti....
Tőlem aztán hápoghat majd. Össze nem kovácsolja az osztályt, semmi jó kis programok, csak a kötelezők. Azt is csak nyögvenyelősen, na, lesz mit mondanom neki.

Bizik soha rosszabbak ne legyenek, megdicsértem őket. Úgyhogy belecsaptak a nyárba a fiúk tegnap éjjeli pecával. Ezért vagyok én itt. Zsolti a kanapén alszik a fiúk az ágyukban.:-))) Mesi meg azt játsza takarít, de eddig csak nagyobb a kupi a szobájában. Csenge jól megtömte a pocakját és ő is alszik. Én megy megyek élvezem egy kicsit a csendet!:-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése