2016. március 9., szerda

dolgozós..

Ma, volt egy alkalmi munkám. Takarítás ez is, de nagy meló volt, öt óra feszített tempó, éreztem én, hogy így lesz. Nincs ezzel semmi baj, rendesek is voltak mégis, én ha csinálom, akkor csinálom. Mindegy, mai pénzemért nagyon megdolgoztam. Útólag gondolva, lehet többet kellett volna kérnem. De látható, nekem ez az anyagi dolog nem nagyon megy.:-)
Megyek Csengéért mindgyárt, szegény, tegnap volt egy nagyon rossz élménye az oviban. Barátnője kérte bohóckodjon az ebédnél Csenge. Kiszúrta az óvónéni, jól le is teremtette, sírt Csenge, barátnő is, mert Csenge rá haragudott, így rosszul aludt, Este alvásnál zokogott, hogy nem akar oviban aludni..:-( Remélem ma jó napja van. Olyan kis érzékeny, ha kicsit hangosabban szólok rá, már bújik..
Megyek is..utána boltba megyünk hazafelé..:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése