2016. március 7., hétfő

Semmi...

Nem tudok hazudni, ha hazudnom kellene inkább csendben vagyok..
Valószínű a héten utoljára vagyok úgy, hogy nyugi van körülöttem. Csend, de csak röpülnek a percek, és szó szerint, semmit nem csinálok. Nem érzem magam jól, de rosszul sem. Fáj a fejem, meg nem is fáj. Éppenséggel lehetne csinálni valamit, ó, hogyne, én meg itt ülök. Bűntudatom is van miatta. Hiszen a családból mindenki tisztességesen elment dolgozóba. Én már az előbb, jó szorosan fogtam a hónom alatt a hőmérőt, csak mutat egy kis hőemelkedést, de ki vagyok hűlve, pedig ha belegondolok, ráz a hideg..á, és a fejem is fáj..de ez nem mentség, attól még süthetnék, sikálhatnék, tanulhatnék, olvashatnék, az is hasznosabb lenne, mint itt  a semmi. Megnéztem egy filmet..Zsuzsa ajánlotta : Megdönteni Hajnal Tímeát , arról szól, mint a cím...hát nem az én ízlésem, de mivel nekem nincsen olyan kifejezetten én ízlésem, megnéztem...ha már ennyire semmit sem csinálok. Ez sem jó...ha meg csinálom, mindig erre vágyom, a semmittevésre milyen jó lenne, semmit sem csinálni, nem jó...tényleg nem jó...vagy egy hét kellene? Pár óra kevés???
Bezzeg a kiskutyánk...horkol..:-D

2 megjegyzés:

  1. Akkor most csak pihenjél! Lehet hogy valami megfázás lappang benned! Mielőbb gyógyuljál meg!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem néha jár egy kis semmittevés mindenkinek. Én is szoktam rá vágyni, meg néha - eszement módon - egy jó kis betegszabadságra, hogy végre itthon lehessek (amikor persze biztosan dolgoznék is).

    VálaszTörlés