2016. március 12., szombat

Itt van..

Itt van, szombaton délután egy óra..és én nem tudok magammal mit kezdeni. Vagyis, ez így nem teljesen igaz. Csenge folyamatosan magyaráz, Zsolti kint molyol, fiúk fociznak, Mesiék majd jönnek.. Túl vagyunk az ebéden, tegnapi pörkölt volt nokedlivel, jó is volt, hogy volt előre főzve, mert voltunk boltba, meg peca engedélyt kiváltani. Boltba annyian voltak, de olyan mérges voltam. Annyira sok bóvlit árulnak drágán, ami meg kicsit is ér valamit, még drágább volt...:-( Szerettem volna meglepni magam egy kínáló tállal, 3500ft volt egy kisebb méretű.:-( osztottam szoroztam, otthagytam. Na mindegy, vettünk ennivalót, meg Zsolti nézett pár dolgot, és hazajöttünk.
Borult idő van, én fázok is. Bezzeg tegnap..olyan szép illatos meleg volt. Ma, mikor reggel aludhattam volna, nem tudtam.:-( Ez van!
Keresek gyorsan egy receptet, és sütök...á, megvan, kitaláltam, pudingos kalácskát fogok sütni..:-)

4 megjegyzés:

  1. Nincs a környéketeken vásár? Ott mindig lehet nagyon jó mindenfélét kapni, ilyesmit is!

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nincs, pedig ha lenne...:-)

    VálaszTörlés
  3. Kellemes hétvégét, ünnepet kívánok! :)

    VálaszTörlés