2016. március 21., hétfő

Mert ilyen is kell...

Megvettem nagyjából mindent nyuszikára..de nem könnyű olcsóbban jót venni.:-(
Vettem igazi füstölésű csülköt, itt a kisboltban, évek óta itt veszem kitűnő minőségű! Feláron volt a multiban, de az csak füst ízesítésű pácban van...Meg vettem egy kis darab kötözött lapocka sonkát is, biztos ami biztos.:-) Már csak a Lidlbe megyek a héten a friss dolgokért.

Kicsit pipa vagyok, mert a nagycsaládos elbírálás a nyaralásról még nem érkezett meg, rakosgatom az ön erőt, amit be kellene fizetni a hóvégéig, de semmi hír..:-(

És élvezem a csendet még, mondjuk az ágyneműt lehúztam, de igen, igen...megnéztem egy filmet, mert ilyen is kell.. Brooklyn a film címe, kedves kis film..
Megyek meglocsolom az árvácskákat, kókadnak szegények...felhúzom az ágyneműt és mehetek Csengéért..:-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése