2016. július 9., szombat

Kicsit sziporkázok..éljen! :-))))

Azért is nem írok sziporkázóan mostanában, mert az íráshoz nyugalom kell. Itt egy nagycsaládban mikor van nyugalom? Talán este lenne, vagy éjszaka. :-) Bár mostanában csak az éjszaka lenne. Mert az esték is elcsúsztak. Nekem még mindig furcsa ez. A nagyobbacska gyerekek mikor kicsik voltak, már volt, hogy hét órakor aludtak, micsoda csend és nyugalom volt este.:-) Csenge nem, tegnap például látszott rajta, hogy fáradt, hét óra felé elvittem fürödni, vacsi, stb, este majdnem kilenckor mentünk fel, és 10 után aludt el, mikor felmentem. De addig folyamatosan..beszél, jön megy...Na és én próbáltam a töri tételt kidolgozni este, mert reggel szoktam, de ugye dolgoztam tegnap. Zsolti jön megy..majd szól nekem, péntek este, nyár van és te tanulsz?? Mikor, ha nem most? Mikor van nyugi? Ekkor sem, mert fél szemmel néztem, a jelenetet, ahogy Csenge tesz vesz, meg Zsolti jogosan várja el, vele is beszélgessek..Na így van. Most is csak azért tudok írni, mert lusta vagyok kimenni locsolni, Zsolti pecázik, Csenge mamához ment fel, (fagyizni, de már itt van:-), kora reggel fagyizni...:-))) , Fiúk most ébredeznek, Mesi barátjánál..
Ma nem főzök, mert még van (mert nem volt fogukra való a tegnapi) vagy valami majd mégis...kenyeret biztos sütök, meg valami nasit. Holnap Mesi névnapját ünnepeljük kicsit, sütögetünk tárcsán...

Szép hétvégét nektek, és remélem a Ti fejetek nem érzi, hogy jön a meleg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése