2016. július 1., péntek

ma is...:-(

Ma is egész nap azt a mámorító érzést vártam, mikor múlik  a fejfájásom. Nem jött...most kezdem kicsit érezni, hogy talán csak a melegtől szédelgek, és a nyomás a nyakamban enyhül...tehát két nap...:-(
Persze ma már nem volt kanapéra dőlés, de nem baj, itt voltak nővéremék, gyerekek jól érezték magukat, én vásároltam is reggel. Hétvégére van kaja...:-) Talán...:-))))

kicsit már doolingoztam, kicsit...olvasni szeretnék sokaaaat...és lábat lógatni...
Közben lehet bejön egy új munka is, örülök is neki, meg kicsit félek is tőle...fáradt vagyok mostanában, a migrén is annyira lefáraszt, de nem baj..ennyi bajunk legyen, több ne..és akkor minden rendben lesz.

6 megjegyzés:

  1. Èn is napok óta küszködök ezzel a vacak migrènnel...hol jobb, hol rosszabb. Remèlem neked elmúlt a mai lehűlèstől..az enyém rosszabb lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából teljesen nem múlt el, egész hétvégén éreztem.:-( Remélem neked is azért, kicsit jobb már,

      Törlés
  2. A migrén az BORZALMAS! Nekem is volt, nem bírtam a fényt és hánytam. Nem tudtam szedni a fogamzásgátlót.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát pedig én semmi ilyet..és mégis mindig megvisel..:-(

      Törlés