2017. szeptember 11., hétfő

Hétvége, olyan öröm VOLT...

Szuper volt a hétvége, itt voltak Bettusék, olyan szép család, Bori tünemény, Vilmos egy pont édes huncut majd kétéves. Bettus olyan kiegyensúlyozott, boldog anyuka, hogy irigylésre méltó.
Mikor itt vannak mindig van valami nagy esemény. Mostantól nem is sejtettem semmit. Megkérték a lányunk kezét. :) Prágába voltak egy hosszú hétvégén Mesiék, szerelmével. :) és ott teljes titokban tartva szülők előtt, megkérte Mesi kezét. Szóval menyasszony lett az én nagylányom. :)
Közben jól éreztük magunkat Bettusékkal.:)
Erre hétvégén kiütéses lett Csenge dereka, lágyéki nyirok csomója begyulladt. ÖVSÖMÖRE van, egy hét suli után, ilyen nincs! :((((((

5 megjegyzés:

  1. Ó, szegény Csenge, jobbulást neki. Gratulálok Mesinek.

    VálaszTörlés
  2. Csengének, ilyen kicsi gyereknek? Ilyen még nem is hallottam. Szegénykém!
    Anikó, gratulálok, neked, Mesinek!Hogy rohan az idő!:-)
    Láttam fb-n közös képet Bettusékkal. Olyan helyesek vagytok a képen!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök az örömödnek! Az övsömörön meglepődtem, hogy ilyne kisgyereknél van ilyen, remélem hamar túl lesz rajta!

    VálaszTörlés
  4. Bizony van, annyira csúnya a kiütése... De előbb utóbb jobban lesz biztos Csenge.

    VálaszTörlés
  5. Sok szeretettel gratulálok én is Mesiéknek, legyenek nagyon boldogak és szeressék egymást nagyon 😀
    Csengének pedig mielőbbi jobbulást és izgalmas, élményekkel teli iskolás éveket kívánok 🤗

    VálaszTörlés