2017. szeptember 14., csütörtök

Zajlik

Tiszta ideg vagyok ma. Biztos a széltől... Vagy mittudomén... De nem csak én, hanem a gyógyuló félben lévő legkisebbünk is. Már kijelentette előbb, nem akar tanulni, vagyis már baromira unja a vonalhuzogatást ő már számokat AKAR írni. :)
Én meg bújom az állásokat, nagyon nehéz ez a bizonytalanság, Csenge csak azt látja rajtam, kezembe a telefon agyalok, rohanok elküldeni az önéletrajzom, amire általában nem válaszolnak. Már Budapesten is néztem állást adminisztrációs munkakörben... Nem sok esélyt látok... :(
Na majd csak lesz valami... Azért érdekes aki dolgozik neki is nyűg, de aki nem annak is nagyon.... 

1 megjegyzés:

  1. Anikó, nekünk ezt úgy oktatta egy illetékes hölgy, készíts önéletrajzot, küldd el ahová menni szeretnél, sok helyre, s ha ember kell nekik már van miben körülnézni, válogatni. Ez a szél ma pokoli volt, engem is nagyon megviselt.

    VálaszTörlés