2017. december 1., péntek

Jó ez így...

Volt tegnap egy szabadnapom. Sikerült elintézni minden fontosat, pedig az időjárás eléggé közbe akart vágni. DE nem sikerült neki...:-)
Csenge ajándéka megvan.
Mikulás ajándék is megvan.
Egy két apróság is megvan a fa alá...
Már ötleteltünk is dolgokon, ez jó.
Amúgy meg ma már advent első napja. Csenge bontotta a Mesitől kapott adventi csoki naptárat,  megállapította, hogy irtó rossz íze van, így szívesen odaadja bárkinek. :-)
Én tőlem, angyalkás adventi mesét kap, minden napra egy mese, aminek nem annyira örült hirtelen (de tudom, hogy igen) mert nem lehet megenni.:-D

Engem amúgy elkapott a karácsonyi láz..várakozás. Többieket kicsit irigylem, örülnek a prémiumnak, én meg örülök a fizetésnek, sokat számít nagyon, ez azért 
Amúgy jól vagyunk, remélem Csenge is jól lesz, mert tegnap elázott, mondjuk nekem is két pár téli lábbeli bánta az időjárást. DE Csenge hazajött MEZÍTLÁB a vizes csizmában. És jó egy órát még hóembert épített..:-( Éjjel már szörcsögött, meglátjuk.
Jó, hogy holnap már hétvége. Megyünk ebédre Sógornőmékhez...és vasárnap, ha olyan idő lesz adventi vásárba is megyünk..Juhéjjj!
Legyen olyan a hétvégétek, amilyet nagyon nagyon szeretnétek!

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm!♥ Nektek is legyen olyan szép,amilyennek ígérkezik a poszt alapján!♥

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Mert január 1-ig próbaidőn vagyok. :) és ez ilyenkor így természetes, szerintem is.

      Törlés