2017. december 26., kedd

Olyan jó volt...

Bármikor siránkozom a hétköznapokon majd, mindig gondolok arra milyen jó is volt a karácsony. Finomakat ettünk, eltaláltuk a karácsonyi ajándékokat, sírtam is ajándékozás közben, mert olyan megható volt. Jó volt látnom a felnőtt lányomat, hogy jobban izgul már azért, ki hogy fog örülni az általa varázsolt ajándékának, mint amit ő kap. Hogy a kamasz fiaim is örültek annak amit kaptak, persze a maguk módján, és készült közös kép is, ahol jó volt együtt lenni...sorolhatnám még.
Ma pihenünk, kicsit takarítottam, ágyat húztam, és a hálóban az ablakot is megpucoltam, igen, ma volt erre is időm meg kedvem.:-) De pihentem a kanapén, és olvastam is...pont úgy ahogy vágytam rá. :-)
És holnap is jó lesz mert családi hepaj lesz a sógornőmékkel. Majd utána jönnek a nővéremék, következő nap. És már Itt is lesz szilveszter..és táncolni is fogunk.:-)
Remélem nektek is jól telt a karácsony...

2 megjegyzés: