2017. december 7., csütörtök

Zajlik...:-)

Jaj, jaj...Ma egyedül vagyok a munka helyen. Éppen az ebédidőmet töltöm..Jó, vannak azért rajtam kívül is itt cuki gyerekekkel..:-)
És este hasított belém...pár dolog. Pl a munkámmal kapcsolatban, elszúrtam valamit...amire éjjel rájöttem. Ma meg töredelmesen bevallottam.:-) Próbálkozom megoldani majd.
Meg arra is, hogy ma még csak csütörtök van, nem péntek, és jaj, mert a hétvége über..jó lesz na, csak húzós, és azt ugye nem tehetem meg, hogy az én übercuki kis hét évesemet, na jó nem csak az enyém, de nem ünnepeljük meg. :-) Mert szombaton suli, hat előtt nem jövünk haza, üres a hűtő, és családi hepajt gondoltunk vasárnapra. Tehát ki kell találnom még, mit tudok megvalósítani belőle. Tortát kitaláltam, hogy kedvence Csengének a fanta szelet , tortában megsütöm neki. Szép is mutatós is. Főzök húslevest, meg csinálok sült csirkét és pörköltet nokedlivel, nem rántok én semmit...csomó idő. De kéne még süti...vagy nem? Nem tudom, de mikor süssek???
És akkor a suli, na az egyik modul záromon elszállta a gépem, szegény Mesi töltötte ki épp, nagyon lelkiismeret furdalása van, mert azt hiszi ő volt, de hülye egy rendszer az biztos, 1500ft az új, és jövőhéten lesz, pont akkor amikor itt hosszúznom kell, mert karácsony van a gyerekeknek csütörtökön, pénteken szabira megyek, de van még egy szabadnapom...ki kellene azt is venni, de mikor?
Végül is mégis 20.-án lesz a suliba is a karácsonyi délután a Csengének, itt is a munkahelyen. Odaérek szerintem..
És ugye időbe vagyok még azzal, hogy még csak tervek vannak ajándék ügyileg.:-(((( Nem baj, majd lesz valami, mindig van, csak olyan jó lenne ezt időben elintézni.:-(
Mit is akartam még....nem tudom....letelt a kajaidőm.:-)

4 megjegyzés:

  1. Hallod-e te Anikó! Tiszta pörgős csaj lett belőled! Mindent megoldasz, ügyes vagy! ♥

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is szuper jól csinálod, nagyon ügyes vagy, le a kalappal :) ! Még jó pár éve én is Fanta tortát sütöttem egyszer Máténak, mert ő is nagyon szereti és egyszerű is, ahogy írtad mutatós, szóval jó lesz az biztosan! Puszillak :) !

    VálaszTörlés
  3. Ahogy a csajok írják, tiszta pörgés az életed.
    Ha nagyon szeretnél még valamit sütni, akkor valami kavarósat, gyümölcsöset esetleg? Az viszonylag hamar készen van.

    VálaszTörlés
  4. Magad sem tudod hogy hogy, de mindennel megleszel és minden remek lesz:) Tuti!

    VálaszTörlés