2019. február 19., kedd

Gondolat ereje...

Hallottátok? Ma állítólag 10 millió X-os nap van. Ami állítólag, a gondolat erejét ennyiszer növeli, asszem.
Na akkor gyorsan gondoljatok sok szépre, jóra. Én megtettem, rajtam ne múljon  :)
Éppen főztem penne tésztát, mivel? Volt gomba a hűtőben, volt répa  kapia paprika  hagyma... Roppanósan megsütöttem, majd egy kis paradicsompürét tettem rá, só, ennyi.összekevertem.
És jó fej is vagyok pacalt csinálok Zsoltinak. Kuktában, ja és krumplit is főztem hozzá. Ilyen az mikor ötig dolgozom.:)
Szerintem nem csak mi várjuk a tavaszt, hanem a madarak is. Úgy csivitelnek . 😍
Holnap már szerda .. Úgy mennek a napok  

1 megjegyzés:

  1. Az ilyen 10 milliószoros napok hidegen hagynak, de egy jó pacalt szívesen megennék :))) Olyan finom langyos meleg tavaszias idő volt tegnap, az embernek egyből jobb kedve lett.

    VálaszTörlés