2019. február 24., vasárnap

Legyen, így..

Persze, szuper a nagycsalád  meg idilli minden  meg ..
Rossz passzban vagyok mostanában.
És a közvetlen környezetem nem igazán segít abban, hogy túl lendüljek rajta. Vagyis ez így nem pontosan igaz, mert van aki segít, de van aki nem. Pedig ma reggel jókedvűen keltem, míg az egyik kamasz... De már napok óta úgy gondolja, neki mindent szabad. Olyan mérges lettem  teljesen elcseszte a napomat. Amúgy is feszít az ideg mostanában. Zsolti látja rajtam  próbálja viccesen elütni a dolgot. Én meg nagycsalád ide-oda... Elbújnék.
Na de persze... Új hét kezdődik... Új remény  hogy jobb kedvem lesz mindenhez .. Így legyen! 

3 megjegyzés:

  1. tegnap front volt, nagyon fájt a fejem, de két gyógyszerrel elmúlt :) Minden családban van olyan gyerek, aki azt hiszi, hogy neki mindent szabad...

    VálaszTörlés
  2. Anikó kitartás, volt már ilyen hangulatod máskor is pár nap és minden rendben lesz! Legalábbis kívánom hogy így legyen!

    VálaszTörlés
  3. Hát mindig van olyan, hogy valaki hülyébb az átlagnál...nálunk legalábbis...de aztán meg, amikor alig találkozom velük, akkor meg a hülyeségeik is úgy tudnak hiányozni.
    Fel a fejjel..minden rendben lesz. 🌸

    VálaszTörlés