2019. február 4., hétfő

Hétvége.. 😊

Nagyon jó volt a hétvége, azon része ami rajtunk múlott. Nyugis szálloda, még alvó Balaton, csend, béke, szauna, jakuzzi, úsztunk, dagonyáztunk a buborékokban... Sokat  finomat ettünk, ittunk, pihentünk.
Közben itthon? Csenge Mesiékkel  hol itthon, hol náluk... Elvoltak... Két kamasz fiú meg? Sutyiba bulikát szervez  adandó alkalommal. Persze kamaszok  hajtja a vérük, értem én, meg mégsem. Kicsit több a bulika mostanában mint a nem bulika. Na meg mennyivel nyugodtabb lennék, ha esetleg tudnék róla. Na mindegy, vasárnap reggel két dolgot gondoltam ki, egyik legközelebb nem kapcsolom be a telefonom net részét legalábbis  akkor még legalább fél napig minden oké, vagy.... Vagy számolok ezzel. ( mondjuk nem vagyok naiv, számoltam ezzel )
De ezen kívül nagyon jó volt, még egy-két napig elpihengettem volna. 😊 Jó volt Zsoltival kettesben  mint a régi szép időkben, mikor még csak ketten voltunk... És csak egymásra figyeltünk. Kell ez az érzés, hogy tudjam a szürke hétköznap is ezt. Olyan jó odabújni, kézenfogva sétálni, elmondani egy egész mondatot, senki nem vág közbe... 

3 megjegyzés:

  1. Főleg ez az utolsó mondat:)) Örülök, hogy jól sikerült a hétvégétek!

    VálaszTörlés
  2. Őrülök hogy jól sikerült a hétvégétek! Nagyok már a gyerekek többször szervezzetek ilyen hétvégét!

    VálaszTörlés
  3. De jó, hogy "elszöktetek"! Kell néha ilyen én-idő program, amikor gyerekek nélkül lehettek.Most, hogy igazán nagyobbak a gyerekek, lehet több ilyen "szabad " napotok!

    VálaszTörlés