2019. február 27., szerda

Nem úsztam meg...

Na, engem is él kapott a nyavaja. Sosem volt még ilyen, de tegnap délben hazakéredzkedtem. És aludtam olyan másfél órát és jobban lettem estig, majd más tünet miatt szenvedtem. Valami vírus, migrénem volt  azt hittem attól vagyok ki... De a más tünet azt igazolja nem. Mindenem fájt, szédültem, gyomrom  majd este a hasam .. Ja és folyik az orrom .. Na, abba hagyom a felsorolást, mert ma már igenis jobban vagyok. Nem mondom, hogy nem bírnék még a kanapén hevereszni, de bonyi lenne a csajoknak helyettesíteni. Persze  ha nagyon szarul lennék akkor nem mennék dolgozni, de olyan 80%-os vagyok optimistán. 😊
Úgyhogy szép napot nektek is! 🌹🌷💕

7 megjegyzés:

  1. Nem hangzik valami jól. Remélem tényleg nem lesz belőle semmi komolyabb. 🤗

    VálaszTörlés
  2. Nem szabad könnyedén venni mert sokkal tovább tarthat. Mielőbbi gyógyulást kívánok!

    VálaszTörlés
  3. A gyereknél is pont ilyesmi van, hol jobban van, hol meg nem és ugyan így szédült, fájt a hasa, a torka és most náthás lett. Ma itthon volt, nem tudom holnap elengedjem e, ő úgy készül. Jobbulást!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm nektek!!! Az orrom folyik, de már nem vagyok rosszul 😊

    VálaszTörlés
  5. Drága Anikó, vigyázz magadra, és próbálj meg pár napig ágyban maradni, és feküdni, mielőtt jobban lerobbansz. puszillak

    VálaszTörlés