2019. december 1., vasárnap

December ❄️

Van időm írni, bár, olyan éjjel egykor feküdtünk le aludni családilag. :)
Mesiék is itt aludtak, mert most volt a legény és a lánybúcsú is. Pont olyan volt mire számítottam. Sőt... Ezt a barátnői szervezték Mesinek, nagyon jól kitaláltak mindent. Mesi is élvezte.
Fiúk meg hát olyan fiúsan ünnepelték. 🤣Lesz élmény az biztos...

És kezdetét vette a december... Szuper lesz idén, tele élménnyel.
Csenge szülinapját várjuk nagyon, lesz előtte mikulás, ma lemegyünk az adventi vásárba is.
Éljen, éljen a december. ❄️

6 megjegyzés:

  1. Mi is megyunk ma Szentendrere karacsonyi vasarba :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tömeg az volt... :) de szép volt a fa nagyon! 🎄

      Törlés
    2. Meg nagyon finom levendulas forralt bort ittam. Tomeg ilyenkor mar mindenhol van sajnos...

      Törlés
    3. Azt én is kiszúrtam. ☺️😁 Csak sajnos vezettem...

      Törlés
  2. mikor lesz a lagzi ? drukkolok😊

    VálaszTörlés