2019. december 21., szombat

Legyen olyan! ❤️🎄

Tegnap este nyolc órakor olyan fáradtan jöttem haza, hogy elmondani sem tudom. Nagyon, nagyon rég éreztem ezt. Kicsit rajtam volt a pánik, hogy semmi sincs még itthon. Se ennivaló, se ajándék, se semmi. Terv az volt, hogy kora reggel megyünk a boltba. Bár kétségeim voltak, mert akivel beszéltem, mind így gondolkozott. 😉
De gondoltam, majd meglátjuk.
Annyit még leírok, hogy olyan volt tegnap a céges karácsony is, mint ami mostanában van. Láttuk a próbálkozást, de érezni lehetett, mindenki gondolatban már a karácsonyi készülődésben van.
Szóval ma reggel fél hatkor arra riadtam fel, hogy Zsolti nincs már mellettem. Igy felkeltem én is, negyed hétkor már elindultunk a boltba. Semmi tömeg, még nyugodt eladók. Fél 10-re itthon voltunk mindent kaptunk, mindent. Elpakoltunk, majd kicsit takarítottam, szőnyegeket is kimostam, ebédet is főztem, szunyókáltam is. 😁
És bár esett az eső, de a fát is megvettük. És be is állítottuk gyönyörű kis dundi normand fát vettünk kedden díszítjük addig gyönyörködünk benne. 😍🌲

És holnap jönnek barátaink, sütök bejglit, meg valamit még... Hétfőre megígértem Csengének sütünk mézeskalácsot. Már többször kérdezte. 😉

Kevesebbet fogok itt lenni, úgyhogy mindenkinek boldog karácsonyt, legyen olyan, amilyet nagyon szeretnétek! 🎄🤗❤️

1 megjegyzés: