2019. december 9., hétfő

Zajlik?! ❤️❤️❤️

Dőlnének ki a szavak belőlem, hiszen most annyi minden történik velünk. Mégis...
Úgy érzem magam, mint aki egy sodró folyosón vagyok, körülöttem rendben minden, mosolygok, de semmi ráhatásom nincs a dolgokra. Persze van, mert Csenge szülinapja is irtó jó sikerült, volt minden. Mesi csinált tortát, én finom ebédet és igen betalált az ajándék is, interaktív nyuszit kapott és hogy őrült neki. ❤️ Cuki még, hogy hisz a Mikulásban, hogy még így örül a játéknak is, pedig azért őt is szippantja be a virtuális világ.
Közben a Mikuláson is túl vagyunk, ma tortát is vittünk a suliba, vágya volt már ez, mert csak sütit vittünk eddig, és én milyen örömmel raktam össze boltban vett lapokból, semmi idegeskedés, semmi stressz... Így is jóízűen befalják majd. Rózsaszín gumicukros, szivecskés. 🎂
Szóval most teljes gőzzel készülhetünk a nagy napra, szerdáig dolgozom, majd csütörtökön egész nap sütök. Hatlapos, margarinka, citromos lapok, Fanta szelet az én sütim. Két, három adag. Pénteken kivisszük a sütit. Szombaton délelőtt fodrász, négykor lesz a szertartás...

Ja és majd csak ezután jön a karácsonyi készülődés.
Zajlik?! ❤️❤️❤️

3 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot Csengének és boldog készülődést nektek a hétvégi nagy eseményhez!

    VálaszTörlés
  2. Isten éltesse Csengét. :)
    De jó, hogy ez ilyen csupa örömteli dolgokkal teli december.. :)

    VálaszTörlés
  3. Boldog készülődést Nektek és boldog szülinapot Csengének!

    VálaszTörlés