2019. december 13., péntek

Holnap 😍😘❤️☺️

Ma fönt voltunk a holnapi esküvő helyszínén Visegrádon a Nagyvillám étterembe lesz. Nagyon szupi a hely. Kerek asztalok, már megvolt térítve. Csomó sütit felvittünk. Mindenki annyit sütött. Mi is tegnap 4 hatlapos, 2 citromos lapos, két fantaszelet. De mindenki mindent. Linzert, kókusz golyót, barack sütit. Brownie, sport szelet. Mesi rengeteg mézeskalácsot. Diós kosárka... Biztos van, amit nem említettem.
Vittünk sok italt is. Rövid italt, pezsgőt...
Ja és van egy nagy kandalló amit be fognak gyújtani. Hangulatos lesz. Lenne gyönyörű kilátás is, de szerintem köd lesz, sajnos. Jó szerpentines az út fel is, haza is. De majd lassan megyünk fel és haza is.😉 Kocsival megyünk, sokat gondolkoztam rajta, de én alkohol nélkül is jól fogom magam érezni, tuti. 😁😁😁
Jaj, alig várom. ❤️

3 megjegyzés:

  1. Remélem részletesen beszámolsz majd az esküvőről. Szerintem sokan várjuk izgatottan :) Meghitt ünneplést és vidám lagzit kívánok nektek.
    Mesiéknek pedig hosszú boldog éveket együtt.

    VálaszTörlés
  2. Kivanom, hogy tokeletesen alakuljon minden!

    VálaszTörlés
  3. Igazi hangulatos lesz, zsepit vigyél magaddal! Szép napos időtök lett mára.Az ifjú párnak gratulálok sok boldogságot kívánok! Nektek örömszülőknek is szívből gratulálok!

    VálaszTörlés