2019. december 19., csütörtök

Más. ☺️🤗😉😍

Olyan fáradt vagyok, hogy csak na.
Nem panaszkodom, mert egy nap és 16 napot együtt leszünk itthon.
És holnap "csak" leltár, majd este 5-től karácsonyozunk. De mindenki nagyon fáradt bent is, valahogy senki nem várja, nem azt nem várjuk, hogy együtt legyünk, hanem már mindenki menne a dolgára.

Nagyon cukik voltak a szülők. Még én is rengeteg csokit, bonbont kaptam. Édes volt egy anyuka, hogy egy isteni finom stümmer mézeskalács csokit bújtatott ki a kabátzsebéből és csúsztatott az asztalomra. Volt olyan anyuka aki míg elmentem valamiért, odacsempészte az asztalomra a Raffaellot és ráírta : Kedves Anikó! Köszönünk mindent!
Egyszerűen csodálatosak. Ilyenkor minden olyan jó és közben zavarba ejtő! 😍

Szóval holnap még egy nap... Utána jön, más. ❤️😁🤗😉

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy ilyen szuper munkahelyed van, nagyon jó érzés lehet, hogy szabad hálásnak lenniük az embereknek a munkátokért és szabad adni és kapni akár csak mosolyt akár csak apró csokikat. Nálunk egy csoki elfogadása a munkánkba kerülne és nem jó érzés visszautasítani, de muszáj.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj, ez nem jó lehet. :( és itt nem a csokiról van szó...Bár sejtem miért! :(

      Törlés