2010. március 29., hétfő

húsvét várás...:-)


Alig várom már hogy telerakjam a blogot, húsvéti finomságok képeivel! :-))))
Vannak tervek de nem alakult még ki pontosan mit csinálok...persze a sonka és a sonkalében főtt tojás adott, sáfrányos kaláccsal. Imádom a főtt sonkát jó kis tormával, kaláccsal.
Valami jó kis krémes sütit gondoltam ki...de ez még alakul mi lesz! Sós is kell persze. Majd a saláták is az asztalra kerülnek. Mimóza saláta a tuti, és még nem tudom pontosan milyet is kellene. Na ahogy látom még sincs összeállva a menü!:-)))))
Nem baj, majd alakul. Holnap beterveztem egy kis takarítást, ablakpucolást, függönymosást! De nem viszem túlzásba, mert ugysem fogunk úgy ülni itthon, mintha nem élnénk.;-) Lesz még addig mit takarítani. ;-)

2 megjegyzés:

  1. Anikó!
    A mimózát leírod nekem ide vagy a blogba, én is megcsinálnám :)))

    VálaszTörlés
  2. Holnap leírom. Még Vera csinálta meg. Én is tőle tanultam! Nagyon fincsi!!!!

    VálaszTörlés