2010. március 14., vasárnap

Vasárnap!:-)


Na a mai nap nem volt egyszerű főzés terén! Kicsit elcsúsztam az ebéddel de sietve kész lett! :-) Csináltam húslevest, na ez "csípőből" megy már! Másodikra Tilápia halat sütöttem ki rozmaringgal sóval,borssal. Utána egy kis besamellel nyakon öntöttem és fincsi rizst főztem mellé. Majd jött amit még nem főztem, pacal. Féltem tőle, de meglepődtem rajta milyen fincsi lett! Csináltam egy jó sűrű pörkölt alaplevet, és abba tettem bele a pacalt, majd megfőztem, picit lehetett volna puhább de ez már csak az én tökéletesre való törekedésem!,-) Sütni meg ma (nem tudom milyen ötlettől vezérelve:-))) képviselőfánkot szerettem volna sütni.Gyönyörűen megcsináltam a tésztáját, kinyomóval, 40 db lett belőle, azt írta a szakácskönyv diónyit nyomjunk belőle. Nyomtam akkorát, sütöttem úgy is ahogy a nagykönyvben meg van írva de nem nagyon jött fel a tészta. Na mindegy, el fog fogyni, de bánt hogy nem sikerült jól. Na de nem adom fel, megcsinálom újból majd. Akkor hozok fotót is!
A mai hétvége Drága Barátnőm körül forog! Pici lánykájának megérkezése. Annyian várják már szeretettel ebbe a világba. Közben annyira "irigylem" ezt a várakozással teli napokat! Pedig háromszor átérztem ezt az érzést. Nagyon szeretném még egyszer átélni! Egyre jobban szeretném. De nem vagyok türelmetlen, ez nem arról szól. Van ebben is valami jó! Valami olyan érzés mint mikor a karácsonyt várjuk. És előtte adventi hetek vannak, nagyon szeretem ezt a várakozás érzést is! Csak jönni akar valaki még közénk. Én valahogy azt érzem, még szeretne...

Ami egyre jobban bosszant még, az a választások előtti családi vitatkozások! Vállalom, nem vagyok erre a világra való, nincs bennem semmi karriervágy! Én csak CSALÁDANYA szeretnék lenni és szerető FELESÉG! Nagy szavak??? Nem hiszem. Nekem ez a fontos!! Őrségben kell lennünk barátok és nyilt emberek között! Itt úgy érzem megfulladunk!
Azért remélem vagyunk még páran akik így gondolkozunk!:-)

4 megjegyzés:

  1. Szia Anikó!
    Én is csak arra vágyom, hogy a párom jó felesége és a gyermekeim édesanyja legyek, a karrier nem érdekel. Hisz nem attól lesz az ember boldog.
    Csak azt tartsd szem előtt, ami Téged tesz boldoggá, és ha ebben a Párod támogat, akkor az a helyes út, mert együtt akartok valami szépet tenni. Ez a jövő, hidd el.
    Sok sikert

    Hugi

    VálaszTörlés
  2. Aranyos vagy Hugi hogy ilyen szépeket írsz!!! Nagyon jólesik! Neked is ezt kívánom tiszta szívemből!
    Puszi, Anikó

    VálaszTörlés
  3. Nem is való nekünk ez a világ, többször megbeszéltük már. Talán ezért is értjük meg ilyen jól egymást. Nekünk nem unalmas egész nap sütni-főzni, hallgatni a csendet, figyelni, ahogy a gyerekek játszanak a kertben.
    Karrier? Vajon mire emlékszik majd idős korában az, aki karriervágyból lemond családról, gyerekről?
    Nem, nem, ez nem a mi életünk. Az Őrség, vagy a Zselic, csönd, nyugalom, nyitott és őszinte emberek. Körülöttünk kis családunk, esténként a kertben egy pohár bor mellett megbeszélni a nap történéseit szerető és megértő társunkkal. Én azt hiszem, nekünk ez az ÉLET.

    VálaszTörlés
  4. Neked nem kell semmit írnom erre Bettus! Mi egyre gondolunk!!!:-) Puszi!

    VálaszTörlés