2010. március 28., vasárnap

Titok!!!;-)

Itt vagyok! ;-) Lehet hogy korán kürtölöm világgá a boldogságunkat de nem bánom! Igen, van egy két csíkos tesztem. :-) Lehet hogy korai, de mivel itt csupa barát van, aki drukkol Nekünk, így világgá kürtölöm, hogy beköltözött a baba a pocakomba. Persze ott a kétség, minden rendben? Ott van ahol lennie kell? Jól van?? De ami tőlem telik megteszem hogy minden rendben legyen! Húsvéti ünnepek után megyek dokihoz, akkor már jól látszik minden! Persze csak akkor ha addig rendben lesz minden! DE érzem hogy minden rendben. Gyerekeknek nem akartuk elmondani míg nem megyek dokihoz.... De Mesi már elmúlt 12 éves, arra gondoltam hogy mivel Ő is a nagylányság határán van, így vettem egy plusz tesztet és tegnap délelőtt megcsináltuk ketten. Mindent pontosan elmagyaráztam. Izgult és nagyon örült. Megkértem ez legyen titok még! Aranyos volt hogy rábíztam egy titkot és neki most őrizni kell!:-))
Zsolti nagyon örül neki, persze kimérten ahogy egy pasi tud örülni. ;-) Mondtam neki hogy lehet hogy jobb lett volna házeladás után jött volna a baba, de Zsolti azt mondta nem számít mikor jön.
Szóval izgalmas napok vannak előttünk! De ezt én már úgy vártam.:-)))

6 megjegyzés:

  1. Jujj, Anikó! Annyira örülök Nektek!!!

    Akkor most megint lehet valakinek a babáját figyelemmel követni. Lassan remélem én vagyok a következő :)))

    Puszi az egész családnak, és nagyon szorítok!!!!

    Hugi

    VálaszTörlés
  2. Tiszta szívemből kívánom Te legyél a következő akinek a babáját figyelemmel követjük!:-) Nem kell megvárni míg meg lesz a mi babánk! Lehet hamarabb is.;-)
    Szép napot Neked!
    Anikó

    VálaszTörlés
  3. Tudtammmmmmmmmmmmm!
    Annyira tudtam!
    És olyan boldog vagyok Anikó!
    Ugyan ti nem ismertek engem de én több mint 1 éve olvaslak titeket.

    GRATULÁLOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    pusziiiiii

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sok örömet, boldogságot és jó egészséget kívánok a csodához :)

    Milyen jó, hogy sokan őrizzük a titkodat :))))

    VálaszTörlés
  5. Drága Anikóm!
    Végre sikerült bejelentkeznem, de ezt a hírt már nem tudtam szó nélkül hagyni!
    Végtelenül boldog vagyok, hogy Emberke érkezik közénk!Bárcsak minél több ilyen bátor és meleg szívű család lenne!
    Nagyon jó egészséget és sok-sok erőt, hogy az előttetek álló összes tervet sikerrel megvalósíthassátok!
    Szeretettel Zsumi

    VálaszTörlés
  6. Külön-külön mindenkinek nagyon köszönöm a sok jókívánságot! Nagyon jól esik!
    Remélem így is lesz!!! Nagyon szeretném. De tudjuk az élet tud produkálni rosszat is.
    Persze mi nem gondolunk rosszra, csak ha mégis így lenne....tudom akkor is velem lesztek!
    Még egyszer köszönöm!
    Puszi, Anikó

    VálaszTörlés