2010. március 19., péntek

Végre jön a hétvége:-)




Van úgy az ember hogy olyan kedve van sütni, főzni, van mikor nyűg még kitalálni is! Én ma délután nagy kedvvel kezdtem sütni! Talán mert holnap szombat és megyünk kirándulni, jó még nem a Monteverest fogjuk megmászni! :-) De készülünk. Tudom hogy a jó levegőn mindig fogy a süti. Még a nem csokis is! ;-) Főzni még nem tudom mit fogunk, Zsolti nagyon szeretne bográcsolni. Na majd kiderül. Én holnap feltétlenül szeretnék menni a piacra, igazi jó sonkát venni akiktől a hurkát, kolbászt szoktuk. Meg ha van akkor pár palántát is veszek.
Reggel felköszöntjük családilag Zsoltit, mert Ő elvileg Sándor és a második neve Zsolt, amit mi használunk. Mert annyi Sándor volt a családba akkor mikor született!:-))))
Gyerekek rajzoltak, Mesi még most is a szobájában készít valamit. Én vettem egy nagyon fincsi többféle étcsokit. És készítettem egy kis gesztenyés piskótát! Majd reggel kávé mellé esszük. És azért holnap köszöntjük mert délutános Zsolti.
Na mindent elmagyaráztam;-)
Még a vasalást is megcsináltam most este, hogy hétvége ne a házimunkáról szóljon! Úgyis egész héten az megy! Tudom ha rendszeresen dolgoznék akkor még erre sem lenne időm. De így van és szerencsés vagyok hogy így tehetem!

3 megjegyzés:

  1. Szia Anikó!
    Az a porcukros süti micsoda? nagyon guszta. Írd meg a nevét és a receptet is légyszi, nagyon megkívántam :)))

    Jó családozást hétvégére!!!

    Hugi

    VálaszTörlés
  2. Szia Hugi! Az a süti a hókifli receptje, de háromszögbe vágtam a tésztát, és mivel az isteni finom Bettus házi szilvalekvárjából raktam bele, kicsit kimászott! De az íze így is fenomenális. Tudod a hókifli receptjét? Vagy leírjam?
    Köszönöm a jókívánságot!:-)
    Neked meg jó pihit!
    Anikó

    VálaszTörlés
  3. Írd majd be, ha lesz időd, megcsinálom én is. Keresztanyámtól várom a szilvalekimet :)))
    Hugi

    VálaszTörlés