2011. május 17., kedd

gondolatok...


Ismételten azt érzem, Neked Drága Barátnőm, írónak kellett volna menned! :-) Úgy bánsz a szavakkal ahogy kell, és mindig tudod mit kell írnod! Amit én nem tudok megfogalmazni egy oldalban sem, Te pár mondatban megfogalmazod.:-) Ezt (is) szeretem benned!:-)))

Igen, talán attól félek hogy senki nem kíváncsi arra amit leírok, mellette meg azt érzem, hogy megvédeném a családom a nem kívánt látogatóktól, de zárt blogot meg nem szeretnék csinálni, nekem is vannak kedvenc blogjaim amit olvasok nap mint nap. Tehát ez a kettősség van bennem, ami miatt vívódom.

Persze tudom, én kezdtem írni a blogot, amit szeretek is írni, nagyon. :-)

2 megjegyzés:

  1. Anikó!A bloggal kapcsolatban én is éreztem már így ahogy Te, amikor látom, hogy ott jár többször is valaki, mondjuk naponta is, de sosem ír semmit.

    VálaszTörlés
  2. Nelli, de Te mindig öntesz belém pár jó szót! KÖSZÖNÖM!

    VálaszTörlés