2011. május 20., péntek

Tovább,,,,,:-)

Nos, úgy döntöttem írni fogom továbbra is a blogot. Mert az enyém!:-) És csak nem hagyjuk cserben a miénket!;-)
Írni fogok a mindennapokról, mit főzök, sütök, milyen idő van, a kertről, a virágaimról a fűszerekről, Zsolti taváról, békáinkról....stb!
Először is, hogy ma nehezen sikerült Csengét délelőtt elaltatnom, de csak győztem. Így tudom csinálni az ebédet. Cukkini levest főzök és túrógombócot. Maradt még tegnapról gévagombás tészta. Egyszer ezt is leírom hogy készítem, mert rém egyszerű, csak most azért mégsem vagyok időmilliomos:-)
Már tervezem a hétvégi menüt, és a sütit is, mert holnap megyünk Bence osztályával piknikezni, na meg amúgy is hétvége van, és ha nem sütök akkor valami hiányzik!,-)
Délelőtt drukkoltam Bencéért, matek év végi dolgozatot írtak, Mesi infóból ír. Nagy a hajrá így év végén.
Közben brekegnek a békák a tónál, és ma felfedeztünk Csengével még egy tavirózsa virágot. Így a most majdnem kibújó mellett, ott igyekszik a másik is felfelé.:-) De jó! De jó!!!
No, megyek már szinte elforr a víz a túró gombóhoz:-))

1 megjegyzés:

  1. Épp most jártam én is nálad.:-)Örülök, hogy maradsz!Én mindig jövök és olvaslak és írok is.:-)Nálunk is most van az évvégi hajrá.Élvezzétek a jó időt, holnapra jó kirándulást Nektek!Remélem nem fog esni, esőt jósolnak.
    Puszi:Nelli

    VálaszTörlés