2011. május 27., péntek

Kivételesen alszik még a pici lány, nem úgy mint hajnalban. Bár megértettem őt, be volt dugulva az orra.:-(

Most hogy van időm írni, ihletem nincs!:-)
Legalább az ebédet kitaláltam, krumplileves lesz és sok palacsinta, mert jön két kisfiú a mi fiainkhoz, játszani.
Készült a héten lángos, paradicsomos káposzta, borsóleves.
Én ilyen egyszerű ételeket szoktam főzni. Persze már belecsempéztem egy két dolgot, pl. cukkinikrémlevest, hagymalevest, cukkinis tésztát, csilisbabot, gombás tésztát. Ezek nagy kedvencek.
Hétvégére készülünk, szombaton lesz a Magyar várban majális, remélem az eső nem mossa el. Nem jó időt jósolnak.
Gyereknap is lesz, csak olyan szerényen.;-)
Látszik az ihlet hiánya...:-))))
Na majd jövök inkább ha lesz..:)))

2 megjegyzés:

  1. Beteg lett Csenge?Remélem nem!Finomat főztél ma Anikó!A gyerekek biztos örültek a palacsintának!Milyen töltelékkel szeretik?Nálunk a túrós és a kakaós a kedvenc.
    Paradicsomos káposzta!Juj, de szeretem!
    Remélem nem mossa el a majálist az eső nálatok.Itt most az előbb nagy eső volt.
    Puszillak és jó hétvégét!

    VálaszTörlés
  2. Szia Nelli! Nem olyan komoly a náthája csak nagyon dühös hogy nem kap rendesen levegőt Csenge.
    Nagyon jó volt a hétvége:-)
    Kakaós a favorit palacsinta, nekem a lekváros, és még a pudingos, meg a túrós a Zsoltinak. Kihagytam valamit? Én mindenfajta palacsintát szeretek.:-)))
    Puszi

    VálaszTörlés