2011. május 11., szerda

Köszönöm!

Érdekes a mai szülinapom. Semmi különös, csak elgondolkodtató.
Lehet öregszem???:-)
Anyukámra gondolok egész nap. Milyen lehetett neki ez a nap? Olyan különleges mint nekem négyszer????Biztos!!! Sosem kérdeztem, és már nem is tudom.:-(
Nagyon hiányzik az anyukám. Ma különösen..

De minden rendben, ma így ünnepelek, magamban csendesen. Őrá gondolva, akitől az életet kaptam, akitől elfelejtettem megköszönni, hogy lehetek. Talán volt bennem annyi öröme, amit én érzek a gyerekeim iránt.

KÖSZÖNÖM ÉDESANYÁM!

3 megjegyzés:

  1. Kedves Anikó!
    Kívánok Neked nagyon boldog szülinapot szeretettel!Legyen nagyon szép napod ma!Ne légy szomorú!Puszillak

    VálaszTörlés
  2. Anikó!
    Legyen nagyon sok ilyen szép napod :) Boldog szülinapot kívánok!!! Én sajnos nem emlékszem vissza de biztos én is vártalak téged és örülök hogy vagy nekem!!!!!!!!!!!
    És nekem is nagyon hiányzik Anyuci!
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Miért törölted a megjegyzésemet???

    VálaszTörlés