2011. július 18., hétfő

elfáradtam! PONT!!!:-)

Jól elfáradtam ma. Így jár aki egy nap alatt szeretne mindent megcsinálni. Persze a végeredmény a fontos, és az hogy Királylány alszik!:-)))
Illatos a függöny, még a sötétitő függönyt is kimostam, vasaltam, és megpucoltam az ablakokat.
Majd várt rám még egy adag barack befőzése. Mivel kétszer főztem már belőle, rendes baracklekvárt, így gondolkoztam milyen is legyen, majd rátaláltam egy vegyes lekvár és egy levendulás lekvár receptre.
Én mint hivatásos levendula szerető:-))) Titkon reméltem valami újdonsággal lepem meg Drága Barátnőmet mikor megyünk hozzájuk. Írok gyorsan sms-t milyen kreatív vagyok, majd jön a válasz, Ő már tett el hat üveggel. Na igen, így vagyunk ezzel, mit nekünk majd' 300 km.:-)))
De valami isteni finom lett. Lekvárból ennyi elég lesz, pestot kellene elraknom még., és pizza szószt.
Ilyenkor azt mondom, holnap nem csinálok semmit. (dehogynem....;-)Pl, bagóca levest és palacsintát, méghozzá túrósat!:-)))Na jó, pár db kakaósat is, és lekvárosat és....

2 megjegyzés: