2011. július 13., szerda

Nyári napok...:-)

húúúúúúúúúúú, lehuppantam egy kicsit ide!:-)

Míg sül a kakaós kalács, és azt néztem egy óra volt míg kenterbe vágtam a konyhát ebédfőzés után, és még szintidőt futottam mert Csenge alszik. Ugyanis tele a hasa.:-) Délben, hogy sírt mert éhes.:-( Leturmixoltam neki kukoricás rizst, és a rántott cukkininek a bundáját leszedtem és azt is raktam hozzá. Csak úgy falta, majd mikor tele volt a hasa elkezdett bohóckodni. Na dőltünk a srácokkal a nevetéstől.:-)Na de jó életem lesz szombattól, lesz megint mosogatógépem.
Olyan jók, nyugisak ezek a nyári napok, nagyon szeretem, de rohannak a napok (mint mindig) Kéne olvasni a kötelező olvasmányokat, de........olyan nehezen mondom a srácoknak, akik jól eljátszanak.
Szóval olyan szépen mennek a napok, Csenge egy huncutzsivány;-), ülve játszik, majd hasra fordul és mászna már. Kúszni is tud, de még nem jött rá hogy haladni is lehet!:-) Addig jó:-)))))
Jó meleg van, medencézős isdő egy ideje. Csenge is szívesen pancsol. Kíváncsi leszek mit szól majd a Balatonhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése