2011. július 21., csütörtök

Megy az idő.....

Nem, nem akarom! (dehogynem:-)
Nemhiszem el hogy már jön felém a Királylány! Határozott csúszkálással, majd lábbal segítéssel, indult meg felém, néha felnézett, felhúzta az orrát és lelkesen kuncogott, nézd anya mit tudok? Persze mire oda ért, hiába biztattam, elfáradt a lelkem.Kicsit nyafogott, majd az ölembe kucorodott.
Most született, most fogtam meg a kis gombóc testét, tettem a mellemre cicizni. Most volt. Nem is értem hova repült majd' 8 hónap?? Hova???Miért szalad ennyire az idő? Miért???
Visszatekerném az időt, Fiúkat egy éves korukra, irtó helyesek voltak egyévesen nyáron, kis fürdőbugyiban flangáltak, úgy itt vannak előttem:-))) Mesit meg olyan 3-4 éves kora közé. Hallani kellene a dumáját, meg a mozgását, ahogy állandóan billegette magát:-)))).

1 megjegyzés:

  1. Hát én sem akarom :) Én is pont igy érzek mint te :) Szeretném ha mindig ilyen pici maradna az én királylánykám is olyan aranyos mikor kacag és figyel mindenre ! Már jó volna talizni mert megint sokat változtunk !!! Kata meg sír ha kimegyek a látószögéből .
    Puszi

    VálaszTörlés