2015. július 25., szombat

ÉN? TE? Ő? MI? TI? ŐK?

Ma nem kellett órákig gyúrnom a kenyeret, hogy "essen az eső",  verejtékezzen a homlokom...:-) Jó, akkor már begyúrtam a mai ebédet, 1 kg lisztből lángost, 1 kiló lisztből, holnapra guba rúd, és két és fél kiló lisztből kenyeret.
Holnap ugyanis a legkisebb fiúnk is 14 éves lesz, félelmetes...és ahogy átölelt ma, két fejjel nagyobb mint én...olyan jó, hogy ilyen nagyok, amúgy meg nem, hol vannak a kicsi fiaim????

Holnap lesz bab gulyás, mellé házikenyér, meg mákos guba, meg torta. Anyósom süt pogit..

Más téma...kicsit kiakadtam ma, hogy olvasom, már másodjára valahol, mennyire nem értik meg ők, ha egy párkapcsolatban elveszik az ÉN, és a MI jön előtérben. Nem értem ezzel mi a baj????  Mi a baj azzal, hogy anyának, meg apának hívják egymást a párok...mi is sokszor így hívjuk egymást. A családban, persze, ha nem a szűk családban beszélünk, nem így hívjuk egymást. És mi a baj, a Mi-vel???? Nem értem...MI pl, már többet vagyunk együtt mint külön voltunk. több mint 20 éve..ezalatt MI voltunk, együtt, élményekkel, gondokkal, örömökkel...MI. De ettől még nem mentem el a Zsoltival tegnap a munka helyére lazítani, vagy hajnalban pecázni, az Ő. Hogy ÉN, mi vagyok? Most keresem az utam...de azért ÉN is vagyok!:-)

De mostanában igazi besavanyodott öregasszonynak érzem magam..utálom az örömposztokat a fb, utálom, hogy mások vigadnak hajnalig a szomszédban, és nem is azt utálom ebben, hogy rohadt hangosak, be kell zárni az ablakot, és amúgy fuldoklok a melegtől, hanem, hogy ŐK bazi jól érzik magukat...ja, miért nem teszem én így, mi??? Hát kivel????
Na mindegy, pár nap, és helyrerázódik a hormon háztartásom!:-))))

6 megjegyzés:

  1. Én sem szeretem, ha a házaspárok apának és anyának hívják egymást. Attól nekem olyan fura viszonynak tűnik, de ez persze csak az én véleményem a sok közül. :) Akinek jólesik, tőlem nyugodtan hívhatja így a párját.
    Ma igyekszem visszafogni akkor magam örömködésben. :P :P :)
    Holnapra jó ünneplést nektek.

    VálaszTörlés
  2. Ha anya es apa van, nincs ferfi es no. Es akkor valami hianyzik. Ebbol pedig nagy baj lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el van nő és férfi ettől, legalábbis nálunk...a szűk családon kívűl nevünkön szólítjuk egymást..én szeretem így...

      Törlés
  3. Kirázna a hideg, ha anya és apa lennénk. Elég nekem, ha a gyerek így hív, ha a férjem is úgy érezném már semmi nőiesség nincs bennem, én már CSAK ANYA vagyok és nem egy nő. :D Na ettől még lehet élni, kinek ez tetszik, kinek az. A mások élete ritkán érdekel, van egy mondás: "Ne irigyeld mások életét, sosem tudhatod, mit hoz nekik a holnap". Ez pont jó arra, hogy az ember inkább a sajátjával törődjön és annak örüljön, ami van. (Itt most nem a te posztod miatt írtam, hanem mert engem ez jól helyrerakott régen, amikor elégedetlenkedtem a sajátom miatt.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem én amit írsz! Elégedetlen?? Nem, csak néha realista..vagy kitudja..

      Törlés