2015. július 15., szerda

jobb...

Előszőr is üdvözlöm itt is, és a másik blogomon is, az új olvasókat, és persze az összes régit is!:-))))
Sokkal jobb kedvem van...mitől is? Mit tudom én...Talán, hogy rendbe tettem majdnem mindent amit szerettem volna nagyjából. Hogy két napja, jól vagyok. Szeretem mikor zajlik az élet, olyan semmi különös nincsen érzéssel..
Igen, én olyan vagyok, akkor érzem jól magam, ha rend van körülöttem és tisztaság. Játékokat is kipakoltuk, de elég nehéz úgy válogatni, ha minden nagyon kell, és játszunk vele...:-) Minden esetre, ennyi év anyaság után megtapasztaltam, ha ilyen rend rakást csinálsz, garantált, hogy a gyermek, gyermekek ilyenkor órákat elvannak a nem talált kincsekkel...:-D
És jobb esetben ki tudod válogatni gyorsan a dolgokat.

Mondtam már, hogy imádom nyáron a lecsó és a töltött paprika illatát mikor fő?:-) Utóbbi készül, a kenyér viszont még sül, úgyhogy nem lesz kész délig.
Délután Mesi megígérte, süt almás pitét...,-)

1 megjegyzés: