2015. július 16., csütörtök

Hirdetés

Keresem azt a hasonszőrű anyukát, aki csatlakozna hozzám, hogy messzire repüljünk a családjától, egy kicsit (sokat) pihenni! Csak addig, míg sírva, nem, zokogva könyörögnének otthon, hogy jöjjön haza, mert HIÁNYZIK! És nem a tiszta ruha, a kaja a hűtőből, a mosogatógép pakoló, a mindent elpakoló, elintéző...
Hanem, ÉN az ANYA!!!!!

Attól, hogy nem írok a kamaszokról, még küzdök! Egy Lány, (néhakamasz..) és két Fiú, (büdösek, pattanásosak, és mutáló dörmögő hangjukkal, útszéli stílusukkal) higgye el mindenki, a legkönnyebb a négy és félévest nevelni...:-)

Tehát, én csomagolok...
Cím a szerkesztőségben!

4 megjegyzés:

  1. Nem megyek még most veled, mert a kicsikéimet nem hagynám még ott, de lesz olyan is:) Kérdés: miért nem szeretnek tusolni a tizenéves fiúk? Mert akkor vizes lesz a telefonjuk? Jobb indokot nem tudok rá...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is töprengtem rajta, hogy itt hagyjam e Csengét, de tudod, azt hiszem kicsit itt hagynám, önző módon, 41 évesen magamra is gondolnék, még Zsoltit is itt hagynám. Aztán én zokognék hamarabb, hogy hiányoznak!:-))))
      Pontosan ezért nem szeretnek zuhanyozni..., gondolom én!:-D

      Törlés
  2. Hírdetésed olvasva úgy érzem teli a hócipőd?:-)) Nyugi, az előző válaszodban benne van hogy biztos hiányoznának !

    VálaszTörlés
  3. Menjünk!!! (lemondó sóhaj : mert nem tudok, de szeretnék :-)

    VálaszTörlés