2015. július 14., kedd

olyan semmilyen...

Tudom, nyár van...uborkaszezon! De mostanában mégis rám tört a "neblogoljmárannyitanikó", pedig mostanában tényleg kevesebbet írok.
DE, ennek több oka is van, egyik, hogy telefonnal kukucskálok általában, arról írni nagyon nem lehet, mert gyorsasága, reagálása hagy némi kívánni valót..vagy nincs időm, vagy nincs kedvem, vagy lenne miről írni, de minek...
Közben meg hiányzik. Furcsa érzés ez...meg hiányzik az is, bár az olvasó szám meg van, de írni nem írtok. Ez nem kritika, hiszen a telefonról én is nehezen írok...de hiányzik.
Persze mire is írnátok? A semmitmondó mondataimra nem lehet reagálni. Mondjuk, most nem is nagyon történik semmi..
Bár ezt most pont megcáfolom, Péntek óta, furcsa szédülés, has fájás van rajtam. Olyan ijesztő...pedig általában elmúlik pihenés után. De én pihenni???
Tegnap elkezdtük a konyhát pakolni, leszedtünk mindent lemostunk, és visszaraktunk, azok a sok cserepek, képek, régi dolgok, mindegyiket olyan szeretettel mostam. Három kamasz sokat segített, sőt Mesi vitte a prímet, a végén ő fejezte be, mert rosszul lettem. Én????:-( nagyon merem remélni, hogy csak egy vírus...
Ma a fürdőt rakjuk rendbe, de előtte el kell mennem vásárolni. Anyósom megkért és Bence is...meg főzök is valamit.
Mérges is vagyok magamra, július közepe lassan és tegnap vettem csak majdnem elő az angolt, írom, majdnem...:-(

9 megjegyzés:

  1. Azért valahogy pihenj egy picit, mert ez nagyon nem jó, ha ilyen rosszul vagy... Egyébként én is pont hasonlóképpen voltam múlt héten, csak nem tudtam szinte felkelni, mert szédültem és azt hittem, hogy elájulok, na meg jó magas lázam is volt, fájt a hasam is, viszont csak egy napig tartott... Szerintem is vírus egyébként, nálunk most Mátét kapta el... Ölellek :) !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnyugtattál, hogy ez egy vírus, ma semmi bajom nem volt! Máténak jobbulást!!!! Én is ölellek:)!

      Törlés
  2. Sometimes I feel just the same: not in the mood for writing, but in the same time missing the blogging 😊 hope I helped you to do some practice 😊 take care

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Telefonról akartam irni és az angol szótár jött be, gondoltam megviccellek :-D bejött! puszi :-)

      Törlés
    2. Először néztem, mi ez?:))))

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  3. Üdv! Én nemrég tévedtem ide, de nagyon tetszik a blog!

    Flying Feather

    VálaszTörlés