2015. szeptember 25., péntek

Bármi is lesz...

Egyik nap megyek a ...valahova, végül is nem ez a lényeg. Gondolok valamire, vagy valakire éppen és történik valami. Valami mélyen legbelül érzem azt a valamit. Megtörtént már máskor is, semmi különös nincs ebben. Mégis van, mert utána más lesz a perc, az óra a nap, lehet, hogy már így is lesz mindig.

Hálás vagyok, mert szeretnek olyannak amilyen vagyok, nem kell hozzá máz, sem külsőség, szeretnek akkor is, ha kócos vagyok, vagy butaságot mondok éppen.
 Szeretem mikor azt mondja valamelyik a négy gyermekem közül, hogy anya..szeretem, ha megszárad a tészta a ujjaim ráncain, mint most is, mert bedagasztottam a napi kenyeret, ma a zsömléket...szeretem mikor hozzám bújik, vagy dörmög nekem...vagy mert vannak, nekem vannak...szeretem az elmúlt lassan 21 évet, hogy soha nem kellett magányosnak lennem...szeretem a múltat, a jelent, a titokzatos jövőt...szeretem az ÉLETEMET!:-) Hálás vagyok, hogy nem kell bizonytalanságban élnem, szeretem a biztonságot amit nyújtunk egymásnak, bármi is legyen!!!

2 megjegyzés: