2015. szeptember 9., szerda

..ha kérdeznéd, fáradt vagyok...

Ma, úgy mentem dolgozni, mintha valami nagy hegyet kellene megmásznom, vagy inkább elhordanom. Tehát nem jól..Persze egy jó kis migrénnel társamul, hol fáztam, hol melegem volt, vert a víz, gyomrom forgott, és kb hat tonna  a nyakamon..
De kezdjem az elején, már a heti programok sokasága, és újszerűsége  megrémisztett. Hát még a megélése...
És még csak, a hét közepén vagyunk. Van amit jól vettünk, van, aminek örülök, hogy vége és volt talán ami jó, eddig.
Jól vettük a hétfői ott alvást Csengével, aludt, dicsérték, jól érezte magát. Tegnap Bence hozta el Csengét, mert nekem már suli volt, csomag vár este fél kilenckor, mert bepisilt Csenge, kiderült, nem mer délben a tömegben pisilni..:-((( Hiába beszéltem vele, ma is ez történt!:-( Reggel ennek hatására nem akart már oviba menni, pedig ma sietve tempózva kellett menni, mert dolgozni mentem...alig vártam, hogy végezzek, komolyan, csak azt tartott életben, hogy a végén pénzt kapok érte, jó mi???:( Na, de közrejátszott az is, hogy tegnap kezdődött a sulim. Dupla töri, dupla magyar, biosz, kémia, föci, amiből jövőhéten dogát írunk, kezdődik, de jobban félek az angoltól, nem maradnak a szavak a fejemben, 89 szót kell megtanulni, ha 10-et tudok, sokat mondok, pedig tanulom, de nem megy..:-( Mi a túrónak kezdtem el ezt az egészet..:-((( (tudom, csak rossz pillanat).
Pont az i-re, hogy tegnap szülői Bencének, Zsolti ment, ma Mesién voltam, holnap Csengének lesz, jövőhéten hétfőn Dávidéra megyek, sorsa keze, amihez kocsi kell, megnyertem!:-)

Olyan furcsa megélni, hogy a nagy énpercekben, belesajdult a szívem, és el is morzsoltam egy könnycseppet, hiába vagyok nagycsaládban, szeretetben, melegben, hangzavarban, EGYEDÜL vagyok a lelkem mélyén, Ez amúgy természetes, oda senki nem jut el, még sokszor én magam sem, mert kell hozzá énidő..:-( IDŐ, ami nem nagyon van!
Az is furcsa, hogy ezt most ide leírtam, kicsit meg is bántam most, mert minek írom le ide ezeket? Akkor is idegen vagyok nektek, ha minden nap olvastok! Mindannyian..
Egy előnye van, kiírom magamból, és aztán vadul nézem, mint szóltok hozzá...hülye vagyok, tudom..


7 megjegyzés:

  1. Ezek az őszi első hetek rémisztőek nekem is, tegnap este már azt találtam ki, hogy készítek eg yórarendet magamnak, hogy ki mikor hova mivel..., de persze mire kimásztam kádból elfelejtettem. Hiába van második hete suli, még mindig van amit nem tudunk, hogy mikor lesz? És ide is elért az orrfolyós torokfájás, szóval mindneki nyavajás is egy kicsit. Csenge bepisilését pedig az óvónéniknek kellene megoldani. Vigye ki őt elsőzőr pisilni a daduska és kész. Ha napközben tud egedül pisilni, akkor így is menni fog. Kérd meg őket, segíteni fognak. Amúgy van ám egy csomó Én időd, amikor otthon rohanva teszed a dolgodat, egyedül vagy, üres a ház és olyankor tudsz gondolkozni is- no az az igazi én idő!:) Nem magadra, de legalább magaddal...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze megbeszéltem már az óvónővel a dolgot, de úgyis napolva, tiszta nátha..:-(

      Törlés
  2. Mesélővel értek egyet, a szeptember eleje mindig ilyen, én most előre készültem is lelkileg, hogy ne akadjak fel semmin, mert én is a kiszámíthatóságot szeretem (a szülőiket meg nagyon nem :D), és igyekszem nem idegbaj kapni a sok-sok "kell"-től. Szép lassan beszerzünk mindent, megszokunk mindent, kipróbálunk mindent. Gyerekekkel is beszéltük, hogy a szeptember egy ilyen kipróbálós hónap, főleg logisztikailag, ki mikor hova...
    Nagyon nagyon értékes, amit csinálsz, a munka, a suli, a család, de vannak ilyen időszakok, amikor sok.
    Nem tudom, milyen típus vagy, de ha vizuális, akkor kis képkártyák tudnának segíteni a szótanulásban, de olyan is van, akinek úgy könnyebb, hogy egy dallammal énekelve tanulja a szavakat. Vagy mondatba rendezed őket, értelménél fogva tanulod meg.
    Csenge meg majd belejön, még csak most repült ki a biztonságos, meleg, puha anyai fészekből, majd alakul. Biztos beszélgetsz vele sokat erről, majd oldódik a feszültsége.
    Kitartás, Anikó, ez egy kemény hónap, de - szerintem legalábbis - szuper az idő, jókat lehet futni, sétálni. Ölellek!!! (És olvaslak ám, csak nem mindig jutok el, hogy írjak is.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, hogy olvasol még Domi!:-)
      Angollal nagyon el vagyok keseredve, annyira nem rögzül, hogy félelmetes...és nem a nyelvtani rész, a szótanulás..:-(
      Csengével, meg alakul majd, mert nagyon szófogadó kislány.:-)

      Törlés
    2. Persze,, hogy olvaslak, csak "leszoktam" a hozzászólásokról, arra már nincs mindig erő és idő... Csengének jobbulást!

      Törlés
  3. A sulival kapcsolatosan - gondolj arra, hogy tavaly ugyanígy kezdted, és annyira hamar eltelt, itt csodálkoztunk együtt....! Rengetegmidnent csinálsz... szóval természetes, ha kiakadsz:)
    Ez a felület pedig pontosan arra jó, amire: írd ki magad, mi meg jól visszaírunk, és nem, nem vagy egyedül...! sem otthon, sem itt...!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Krikszi!!! Ez most olyan jól esett!!!! (())

      Törlés