2015. szeptember 7., hétfő

Nagy nap!:-)

Ma nagy nap lesz, ott alszik Csenge az oviban, izgul, (én is), sőt reggel határozottan mondta, nem akart ott aludni, váltig állította, hogy ő beteg, nézzem meg, hogy köhög!:-)
Majd délután család látogatásra jönnek az óvónénik. Azt nagyon várja Csenge..:-) De mosolyogva ment be az oviba, remélem jól érzi magát majd. Furcsa már most. De ez nem büntetés neki, szeret gyerekekkel lenni..itthon meg egyedül lenne délután. Kétszer meg kell kérnem majd a gyerekeket hozzák el, míg suliba megyek, de nem lesz akadály, Bence még közelben van, elmegy érte szívesen.

Ma nagyobb kenyeret kell sütnöm, mert elfogyott a tegnapi, egy morzsa sem maradt.:-)

Sürgősen angolt is kell tanulnom, nagyon nehezen megy.:-(((( Utálom, és míg ez az ellenállás van bennem, nem is lesz könnyebb!:-(


Na, látom az oldal letöltésnél, a tegnap(előtti) téma megint sokakat vonzott, pedig már semmi megosztó nincs benne, ugyanazt érzem én is, mint ti. Sajnálok, nem értek, elfogadok, szörnyülködök...
Legfőképpen teszem a dolgom, amit tennem kell!!!!!

4 megjegyzés:

  1. Úgy jönnek az óvónénik, hogy nem vagy otthon? Huhh, nem biztos, hogy bevállalnám:)

    VálaszTörlés
  2. Domi is ma alszik ott először. Épp most...izgulok én is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem jó volt nektek is!:-) Én konkrétan korán mentem, állítólag és aludt. Én kétéves kora óta nem tudom rávenni erre...:-) Úgy örülök!

      Törlés