2018. szeptember 9., vasárnap

Ijesztő

Most két dologra gondolok, hogy hirtelen tegnap este óta az évek óta megszokott sötét karikák a szemem alatt még nekem is ijesztőnek tűnnek, vagy a nyári színem hirtelen megkopott, vagy az allergia ami tombol most Zsoltinak is, nekem is, így mutatkozik  Pedig viszonylag jól alszom, viszonylag nem agyalok dolgokon , mégis ijesztő a szemem alatt lévő karika. Pedig vasat is szedek, mert erős vas hiányos vagyok.

Ma csak kicsit teszek veszek  Tegnap voltunk vásárolni  főztem, takarítottam és olyan jó érzés mindig csinálunk valamit a házban. Kicseréltük a padlót a nappaliban, két fotelt szeretném még kicserélni  füles ikeas fotelra. És akkor majd csak Csenge szobáját kell majd megcsinálni ami még Mesi szobája  Ő is hívott, hogy nézzük meg  hol tartanak. . Alakulnak lassan... Izgalmas! 😊
Szép vasárnapot nektek! 🌷

8 megjegyzés:

  1. Olyan ügyesek vagytok Anikó, ahogy mindig csinosítjátok a házat :) A karikás szemedre tippem sincsen, remélem gyorsan halványul majd,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig csinálunk valamit.. :) ma a kis kocsid testvére mellett pakoltam, hű meg ha, csodás a belsejében is.♥️

      Törlés
  2. Huhh akkor jó nagy munkában vagytok, voltatok. Egyél valamilyen vitmaint még, hátha:) Én most spirulina algát szedek, csoda, hogy csak most bukkantam rá...- nagyon jól vitalizál és tele van értékes vitaminbokkal stb...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig . Zsolti most az ablakkeretet fest... :)

      Törlés
  3. Nekem is szürke karikák vannak a szemem körül állandóan, ha fáradt, fejfájós stb. vagyok, akkor romlik a helyzet. Most van egy krémem, ami javít rajta valamelyest, szerintem leginkább adottság.

    VálaszTörlés