2018. szeptember 11., kedd

Zajlik...

Lassan egy éve dolgozom ezen a munkahelyen, de minden nap jól érzem magam itt. Ha vannak nehézségek is és fáradt is vagyok, szeretek itt dolgozni. Pedig ma összeszorult a szívem kicsit.... Nem írhatom le a részleteket, de....
Minden nap változatos, új és új dolgok... Jó itt  Pedig még egy hosszú nehéz nap után végig álmodom éjjel a napot , én így dolgozom fel
Közben itthon... Zsolti festi az ablakkeretet , Dávid készül az osztály kirándulásra, Bence csak bicózik... Csengének holnap szülői, Zsolti megy, én sokáig dolgozom, csütörtökön már úszás
És Mesiék... Tegnap közölték, hétvégén költöznek... 😱😍 Pedig még van mit csinálni. Egyik szemem sír a másik nevet...
Hát ez az élet .. És végül is bármikor hazajöhetnek... 😁

7 megjegyzés:

  1. Mesiék messze lesznek tőletek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem annyira, de közel sem, papucsban nem tudok átmenni hozzájuk 😁😉

      Törlés
    2. Az jó, ha nem tudsz átmenni papucsban. Megkímélődtök sok nehézségtől.:) nehéz az elengedés nekünk, a fiataloknak persze nem és ez így jó. Ilyenkor azzal vígasztaltam magam,hogy az lenne a baj,ha nem találtak volna a gyerekeim társat és otthon maradtak volna.

      Törlés
  2. Jaj ez a papucsban nem tudok átmenni annyira aranyos:)) És ilyenkor mindig egy kcisit összeszorul az én szívem is, hiszen a nyomodban vagyok a gyerekeimmel:) Mikor nőttek meg ennyire?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom mikor? Félelmetes amúgy, hogy nemrégen még én el kezdtem el építeni az életem, most meg már a nagylányunk tart itt. :)

      Törlés
  3. Nem unatkozol az biztos ahogy olvasom soraidat! Biztos furcsa lesz hogy elköltöznek a fiatalok de egy idő után feldolgozod és legjobb a fiataloknak külön én mindig is ezt mondtam ! Ha papucsban nem is de gondolom cipőben meglátogathatod és nem kell vonatra vagy buszra szállnod?:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez így van... azért kocsival egy jó fél óra. De itt fognak Szentendrén átmenni dolgozni. És olyan mintha tegnap csináltam volna én is hasonlóan. :)

      Törlés