2018. szeptember 3., hétfő

Csenge

Sírt mikor otthagytam a suliban reggel, pedig hetek óta visszaszámolt. Szívem szakadt meg  pedig a lehető legjobb kezekben hagytam. Délig vannak ma, és szerencsés vagyok  hogy olyan munkahelyem van,  ahol meg tudom oldani  hogy én vigyem Csengét suliba. Mától kicsit én is másképp járok dolgozni. Nem csak kocsival... Meglátjuk.


Más, bár egy hónapja nem írtam, volt hogy nem hiányzott, volt, hogy igen... Mindenesetre senkinek nem hiányoztam  Ez abszolút nem szemrehányás, tény.
Zajlik az élet, néha így, néha úgy... Az egyensúly megvan és míg az alakul nincs nagy baj.
Munkahelyen is nagy az izgalom, átépítés után  ma nyitunk.... 

10 megjegyzés:

  1. Én vissza vissza nézegettem, de nyaranta én is alig írok, sajnálom,hogy csenge szomorú volt reggel, mostanra már biztosan megvígasztalódott!

    VálaszTörlés
  2. Én is idejártam rendszeresen, szóval van kiknek írnod, örömmel várjuk a bejegyzéseket. ♥

    VálaszTörlés
  3. Szia Anikó, én 2 naponta idekuksiztam, az nem látszik valahol? Ha kicsit jobb idő lesz, lehet Csengének is jobb lesz a kedve :))

    VálaszTörlés
  4. Nem is igaz, hiányoztál, mindig vártam, hogy írj.
    Zalán sem volt feldobva, de hát ez ilyen, majd felveszik a ritmust...Remélem, én is..:)
    Nagyon vidám tanévet nektek! :)

    VálaszTörlés
  5. Igen is hiányoztál,milyen aranyos nagy lány lett Csenge!! Szép napot kívánok!!

    VálaszTörlés
  6. Én is jöttem ám rendszeresen kukucskálni,hogy van,e új poszt!♥ :) Vidámsággal teli tanévet kívánok Csengének! :)♥

    VálaszTörlés
  7. De hianyoztal, minden nap radkattintottam:), csak nem volt uj bejegyzes, gondoltam, nincs kedved irni, vagy elfoglalt vagy!! :) Na, tessek mostmar rendesen irogatni!! :) Csenge gyonyoru, majd jobb lesz neki, ha lesznek baratnok...sok sikert mindenkinek sulihoz, munkahoz :)

    VálaszTörlés
  8. Az első nap mindenkinek nehéz, akár iskola, akár óvoda, akár munkahely az, ami vár. Nekem ez az első szeptember, mikor már nincs bennem az izgalom, hogy kezdődik az év.
    Szép évkezdést Nektek, mindenkinek sikeres napokat.

    VálaszTörlés
  9. Nekem is hiányoztál, én is nézegettem írtál-e.Nagyon szerettem a "biggyesztéseket",azok is hiányoznak! :)
    Marcsi

    VálaszTörlés
  10. Olyan aranyosak vagytok, hogy el sem tudom mondani... 😍 ♥️

    VálaszTörlés