2019. január 14., hétfő

Hétfő reggel... 😊

Köszönöm a kedves szavakat, nagy dolog volt Dávid szalagavatója, tudni kell, nagyon nehéz lehetett neki rászánni magát erre  😊
Újra hétfő, semmi bajom vele, mert szeretek dolgozni menni ( bár  már félve írom ezt le, valakiket ez is zavar) .De nem kell mindenkivel jóban lennem, főleg az olyanokkal nem, akikkel valami felé rokoni kapcsolatban kellene állnom.
Olyan nagy a szakadék emberek között, és a pénz ... Ez a legnagyobb bűn az ember életében. Na  ez megint egy jó hosszú téma lenni, érdemes lenne pedig beszélgetni róla.

Mondjuk én eléggé nyitott embernek ismerem magam, de úgy alakult mostanra  hogy csak a szűk család hatan, plusz már a csatlakozott szerelmek maradtunk akik itt vagyunk egymásnak. Végül is, ez nem egy rossz dolog, sőt ..világ legjobb érzése ez, csak furcsa, mit lát a külvilág ebből ami miatt nem kedvelnek engem?  Szó szerint engem... Mert aki ismeri Zsoltit tudja  ő konfliktus kerülő, mondjuk egy ideig .. Én meg van, hogy először nagyhangú, majd utána csendesen emésztő ... Ez rossz tulajdonságom. De kinek nincs rossz tulajdonság? Ebből gondolom nem szeretnek engem  24 éve, mert akkor elfogadnák a rossz tulajdonsagomat. Ember gyarló ..

Persze miért eszem magam, én is valakit nem szeretek....
Mert az ember az ilyen....
Persze ettől még nagyon jó nekem. És én erre koncentrálok  Hiszen nap, mint nap többen is szeretetből átőlelnek. 😍

Legyen csodaszép hetetek! 💕💐

2 megjegyzés:

  1. Anikó azt gondolom, hogy ezzel legtöbben így vagyunk, csak a szűk család és ha valakinek élnek a szülei,akkor tlaán egyikük, másikuk de már a tstvérek sem olyanok, legelábbis nekem nem, szóval ez van. Mit láthatnak mások, szerintem sokakat az is zavar, ha egy pár még 20 év után is szereti egymást, ha tudnak egymásra mosolyogni, együtt sétálni, ha jó nekik együtt. valahogy ez a mai világban nem normális. Az a normális, ha elválsz, ha utálod a férfiakat, ha mindent egyedül akarsz megoldani és folyton panaszkodsz, ja és csakis külföldre jársz nyaralni és vég nélkül vetítesz a facebookon - viszont ilyen áron én is inkább maradok "nem normális" és szeretem a családom, a férjem és a Balatont:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, én is... 😀😘
      Lehetne másképp is!

      Törlés