2019. január 18., péntek

Unom....🤔

Szóval uncsi az egész... De tegnap is olyan semmilyen voltam. Rázott a hideg  közben melegem volt, fájt a karom a bőröm is bizsergett. És biztos még rosszabbul nézhettem ki mint eddig, többen megjegyezték. De ledolgoztam a plusz órámat is. Ma meg csak kibírom ezt a napot. Megmosom a hajam, több sminket rakok fel és..... 🤣🤭 Tök jól leszek. (vagy nem)
Pedig ... Annyira gáz így a nap.
Ne értsetek félre, de érezze már nagyon szerencsésnek magát az, aki éppen a Maldív szigeteken  vagy a Kanári szigeteken sütteti a pocakját, milyen jó neki. Persze nem irigylem, csak azt a mondatát nem értem "megdolgoztunk érte" oké, valószínű én nem! 🤔

4 megjegyzés:

  1. Jobbulást kívánok neked drága Anikó, ha éppen bújkál benned valami. De biztos csak ettől a ronda, szürke, hosszú téltől vagy depis. Reggel sötét van, amikor elmész munkába, és gondolom, mire este hazaérsz, akkor is :( Semmi trükköt nem tudok mondani, kitartást kívánok neked, és bízzunk benne, gyorsan itt lesz a tavasz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Andi, köszönöm szépen! Ölellek 😍

      Törlés
  2. Hát ez van, mi nem dolgozunk meg eléggé - nyílván:)) Jobbulást neked és holnap pihenj is!

    VálaszTörlés